لگو Icons مدل Atari 2600 کد 10306

کد کالا : 10306

آتاری 2600 یه کنسول بازی نوستالژی و خاطره سازه که هم ساختنش لذت بخشه هم دیدنش شمارو به چند دهه قبل میبره! در کنار این محصول 3 تا از محبوب‌ترین بازی‌های اون دوران هم هست که مدل آتاری رو تکمیل میکنه.

  • سری: Icons
  • سن مناسب: 18+ سال
  • تعداد قطعات: 2532
  • ابعاد آتاری ساخته شده: 33 × 22 × 8 سانتی‌متر
  • 1 مینی‌فیگور لگو با دو صورت
  • محصول کمپانی دانمارکی لگو
توضیحات بیشتر

19.800.000 تومان

1 در انبار

کنسول بازی آتاری 2600

بیاید با هم سفر کنیم به دهه 80 میلادی، تقریبا بین دهه 50 و 60 خودمون، زمانی بچه‌ها برای 5 دقیقه بیشتر بازی کردن سر و دست میشکوندن. لگو Icons مدل Atari 2600 کد 10306 یه کنسول بازی نوستالژیه که با دقت و جزئیاتی ساخته شده که ما رو شگفت‌زده میکنه. این محصول از سری آیکون کمپانی لگو هستش که مخصوص ماشین‌ها، ساختمان‌ها، انواع گل و کلی مورد خاص دیگه است.
کمپانی لگو این محصول رو 1 آگوست 2022 به مناسب سالگرد 50 سالگی آتاری بیرون داد. آتاری 2600 یکی از محصولات کمیاب و کلکسیونی لگو هست. اندازه لگو ساخته شده تقریباً با اندازه کنسول واقعی برابری می‌کنه. سوئیچ‌های روی کنسول در مجموع 4 تا هستند که دوتای سمت چپی برای خاموش روشن کردن و تغییر حالت تلویزیون هستند و میتونید اونارو روی حالت بالا یا پایین قرار بدین و دوتای سمت راست برای ریست کردن دستگاه و انتخاب بازی هستند که وقتی به پایین فشارشون میدین دوباره میپرن بالا، دقیقا مثل کنسول واقعی!
کنار این کنسول معرکه جوی استیک یا همون دسته بازی هست که با یه کابل به دستگاه وصل میشه و وقتی حرکتش میدین همون حس نوستالژی دستگاه 4 دهه پیش رو بهتون میده. 3 تا کارتریج لگویی از پرطرفدارترین بازی‌های آتاری هم توی این مجموعه هست. شما می‌تونین بازی رو تو دستگاه بزارین یا اونارو داخل نظم دهنده لگویی بچینین. زمانی که بازی‌ها رو داخل نظم‌دهنده چیدین اصلا تکون نمیخورن و کاملا ثابت هستند. این بازی‌ها تم فضایی و ماجراجویی دارن و برای هر کدومشون یه سازه لگویی که نماد بازی رو نشون میده میسازیم و کنار کنسول قرار میدیم.

اسم بازی‌ها:
  • Centipede
  • Adventure
  • Asteroids

وقتی شما قسمت جلویی کنسول رو به سمت خودتون میکشین از زیرش یه ست لگو که کاملاً شبیه اتاق یه نوجوون تو دهه 80 میلادیه میپره بیرون. حواستون باشه که اگه خیلی سریع اینکار رو انجام بدین ممکنه بعضی از قطعات جدا بشن و بیوفتن زیر کنسول که لگو این اتفاق هم پیش‌بینی کرده و یه شکاف کوچیک زیر کنسول گذاشته که بتونین قطعات رو از اونجا بردارین.

مشخصات لگو Icons مدل Atari 2600 کد 10306

  • دارای 2532 قطعه
  • مناسب 18+ سال
  • دارای 3 عدد بازی معروف آتاری 2600
  • دارای نظم دهنده بازی‌ها
  • جوی استیک به همراه کابل اتصال
  • دارای 16 کیسه شماره گذاری شده جهت پیدا کردن قطعات و دنبال کردن مراحل ساخت
  • برگه استیکر برای جزئیات بیشتر
  • دفترچه راهنمای ساخت
  • دارای یک مینی‌فیگور لگو با دو صورت متعجب و خوشحال
  • کنسول آتاری 2600 بعد از ساخت 8 سانت ارتفاع، 33 سانتی‌متر طول و 22 سانتی‌متر عرض دارد.
  • جنس محصول پلاستیک ABS است که مواد مضر نداره و بسیار هم مقاومه

قیمت لگو Icons مدل Atari 2600 کد 10306

با وجود تمام ویژگی‌های خاص و جزئیات بالای محصول ممکنه همچنان این سوال پیش بیاد که چرا قیمت این محصول با نمونه‌های مشابه ولی تقلبی در بازار متفاوته؟ آیا این اختلاف قیمت صرفاً به خاطر اسم برند لگو هست؟
خیر، اسم کمپانی معتبر و دانمارکی لگو همراه خودش نکات مثبت زیادی رو میاره که شامل این موارد هست:

کیفیت ساخت و مواد اولیه

در لگو Atari 2600 دقیقاً داخل کنسول یه ست لگویی از فضای اتاق بازی هست که شما با کشیدن صفحه رویی کنسول به سمت خودتون باعث میشین بیرون بیاد و خودش رو نشون بده. خیلی مهمه که بدونیم قرار نیست قطعات لگوی ما با تکرار این کار شل بشن یا شکل خودشون رو از دست بدن، چون به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه این اتفاق در لگوهای اورجینال نمیفته.
کمپانی لگو برای قطعات مختلف بر اساس هدف ساختشون از مواد اولیه مختلفی استفاده میکنه. ولی به طور کلی برای قطعات اصلی از پلاستیک درجه 1 ABS و برای قطعات قابل انعطاف از پلی اتیلن تجزیه پذیر استفاده میکنه. تمامی مواد اولیه سازگار با محیط زیست و کاملاً بی‌ضرر هستند.
برای اینکه باز و بسته کردن قطعات برامون راحت‌تر باشه در بسته‌بندی این محصول وسیله‌ای هست که باهاش بتونین به راحتی قطعات لگو رو از هم باز کنین، بدون اینکه لازم باشه از ناخناتون استفاده کنین.

طراحی بی‌نظیر و منحصر به فرد

کمپانی لگو برای هر کدوم از سری‌ها مثل کلاسیک، سیتی، تکنیک و … تیم طراحی داره و تعداد طراح‌ها در هر تیم بین 4 تا 12 نفره. طراح‌ها برای محصولات بزرگ و با قطعات زیاد به صورت تیمی کار میکنن و به تمام جزئیات دقت میکنن. این جزئیات شامل تمام وسایل داخل اتاق بازی، بازی‌ها و نظم دهنده شون و طبیعتا خود کنسول که خیلی شبیه نمونه واقعیه میشه. لگو برای محصولاتی مثل ماشین‌ها و هواپیماها به کمپانی سازنده نمونه اصلی مدل مبلغی رو پرداخت میکنه تا بتونه محصول رو کاملاً مشابه نمونه اصلی بسازه.

تاثیر قیمت ارز

لگو یه کمپانی دانمارکیه و طبیعتاً قیمت ارز روی قیمت ریالی محصول در کشور ما تاثیر مستقیم داره. برای همین بعضی وقتا ممکنه قیمت محصول با افزایش یا کاهش قیمت ارز تغییر کنه.

خرید لگو Icons مدل Atari 2600 کد 10306

لگوها رو خیلی راحت میشه از روی کدشون پیدا کرد پس برای خرید این محصول می‌تونین کد رو داخل سایت پانزی تویز جستجو کنین، یا به صورت حضوری و حتی تلفنی سفارش خودتون رو ثبت کنین.
از اونجایی که امروزه نمونه‌های تقلبی زیادی از لگو تولید میشه این حق طبیعی شماست که از اصالت محصولی که می‌خرید مطمئن باشید. برای همین پانزی تویز اصالت محصولاتش رو تضمین میکنه. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره خرید دارید می‌تونین با شماره 09901909066 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شمارو راهنمایی کنن.

ارسال فوری

هر جای ایران که هستید فروشگاه پانزی تویز طی قراردادی که با شرکت‌های معتبر حمل و نقل داره لگو Atari 2600 رو بین 1 تا 5 روز کاری به دست شما میرسونه. اگر هم شما ساکن کرج یا تهران هستید و دوست دارین محصول زودتر براتون ارسال شه میتونین بین ساعت 10 صبح تا 8 شب سفارشتون رو ثبت کنید و بعد از هماهنگی با واحد خدمات مشتریان حداکثر سه ساعت بعد آتاری 2600 تو دستای شماست.

سایر ویژگی‌های محصول
تولیدکننده

LEGO

برند

سری

کشور تولیدکننده

دانمارک، مجارستان، مکزیک، چین و جمهوری چک

رده سنی

18+ سال

تعداد قطعات

2532 قطعه

بارکد کالا

5702017153278

وزن جعبه

3700 گرم

ابعاد جعبه

58,2 × 12,4 × 48 سانتیمتر

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لگو Icons مدل Atari 2600 کد 10306”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

copy right @ punzitoys 2022

حراجی