عروسک LOL Surprise سری OMG Sunshine مدل Makeover

عروسک‌ L.O.L سری OMG Sunshine همیشه چیزهای هیجان‌انگیزی برای شما داره. اون رو زیر نور مستقیم قرار بدید و از تغییرات اون سوپرایز بشید.

  • نام لاتین: LOL Surprise Sunshine Makeover
  • عروسک 25 سانتی
  • تغییر رنگ موها، کفش، جوراب و دامن
  • دارای یک عینک، شانه و استند عروسک
  • عروسک مفصلی با قابلیت حرکت دست‌ها، پاها و گردن
  • مناسب برای سن 3+ سال
  • ساخته شده از بهترین پلاستیک و مواد اولیه درجه یک مطابق استانداردهای بین المللی
  • محصول کمپانی MGA

 

توضیحات بیشتر

2.600.000 تومان

6 عدد در انبار

New

آشنایی با L.O.L Surprise

عروسک‌های LOL Suprise این روزا بخاطر سوپرایزهای جذاب و هیجان انگیزی که داخل جعبه‌شون دارن حسابی بین بچه‌ها معروف و محبوب شدن. جعبه‌های سوپرایزی کوچولو داخل باکس این عروسک‌ها یکی از اصلی‌ترین دلایل خرید و علاقه بسیار زیاد طرفدارانش هست. داخل جعبه هرکدوم از مدل‌ها علاوه‌بر عروسک چندین سوپرایز مربوط به اون شخصیت مثل شانه، عینک، کیف، کفش و… وجود داره. این مدل از عروسک‌های LOL Suprise وقتی زیر نور آفتاب قرار بگیره همه‌رو شگفت‌زده میکنه.

عروسک Bubblegum DJ دقیقا مثل هنر و استعدادی که تو ترکیب موزیک‌ها داره رنگ و مدل لباس‌هاش رو باهم دیگه ترکیب می‌کنه. این دی جی می‌دونه وقتی میخواد روی صحنه قرار بگیره و یا به پارتی بره باید چه لباسی رو بپوشه و این استعداد، طرفدارانش رو شیفه اون کرده.

سوپرایزهای مدل OMG Sunshine

زمانی که Bubblegum DJ رو زیر نور آفتاب و معرض نور قرار بدید قسمت های سبز رنگ موهای اون کاملا تغییر می‌کنه و به رنگ بنفش تبدیل میشه! شاید فکر کنید سوپرایز تغییر رنگ فقط تو موهای این عروسک اتفاق میوفته، اما همزمان با موهاش رنگ کفش هاش از سفید به بنفش تبدیل میشه. علاوه‌بر اون روی جوراب بلند صورتیش هم طرح‌های بنفش بسیار جذاب ظاهر میشه.

Bubblegum DJ موهای بلند و بسیار زیبایی داره که اونهارو با گیره‌های پاپیونی سفید استایل کرده. همراه این مدل یک عینک صورتی با شیشه‌های سبز که شکل قلب هست برای زمان‌هایی که به مهمونی میره وجود داره. دور گردن و لبه آستین‌های لباس پر ابریشمی شکل دوخته شده که زیبایی لباسش رو چندین برابر می‌کنه. اگر علاقه زیادی به رنگ صورتی دارید این عروسک برای شما ساخته شده، چرا که تمام اکسسوری‌هاش مثل گوشواره و حتی آویز کمربندش صورتی رنگ هست.

 

589426EUC-5

 

سورپرایزی بودن این اسباب بازی دلیل خوبی برای علاقه زیاد بچه‌ها به این عروسک‌ها هست. از اونجایی که بچه‌ها خیلی دوست دارن خودشون چیزی را کشف و پیدا کنن عاشق عروسک‌های L.O.L میشن .

  • عروسک LOL Surprise سری OMG Sunshine مدل Makeover
  • شامل یک عینک، شونه مو و استند عروسک
  • تغییر رنگ موها، کفش، دامن و طرح‌دار شدن جوراب‌ها
  • عروسک مفصلی با قابلیت حرکت دست‌ها، پاها و گردن
  • ارتفاع عروسک 25 سانتی متر
  • ساخته شده از بهترین پلاستیک و مواد اولیه درجه یک مطابق استانداردهای بین المللی
  • محصول کمپانی MGA

 

درباره برند L.O.L Suprise

L.O.L Surprise تولید کننده عروسک های مینیاتوری و سورپرایزی برای کودکان و نوجوانان است که محصول کمپانی معتبر و مطرح امریکایی MGA می باشد که از سال 1979 فعالیت خود را شروع کردند.

خرید عروسک LOL Surprise سری OMG Sunshine

برای خرید این محصول می‌توانید کد آن را در سایت پانزی تویز جستجو کنید یا به صورت حضوری یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. با توجه به وجود نمونه‌های تقلبی در بازار، اطمینان از اصالت محصول بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره خرید، می‌توانید با شماره 09901909066 تماس بگیرید.

ارسال فوری

هر جای ایران که هستید فروشگاه پانزی تویز طی قراردادی که با شرکت‌های معتبر حمل و نقل داره که عروسک LOL Surprise سری OMG Sunshine مدل Makeover رو بین 1 تا 5 روز کاری به دست شما میرسونه.
اگر هم شما ساکن کرج یا تهران هستید و دوست دارین محصول زودتر براتون ارسال شه میتونین بین ساعت 10 صبح تا 8 شب سفارشتون رو ثبت کنید و بعد از هماهنگی با واحد خدمات مشتریان حداکثر سه ساعت بعد، عروسک LOL Surprise تو دستای شماست.

 

سایر ویژگی‌های محصول
وزن جعبه

400 گرم

ابعاد جعبه

30,5 × 25,5 × 7 سانتیمتر

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عروسک LOL Surprise سری OMG Sunshine مدل Makeover”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

copy right @ punzitoys 2022

حراجی