مینی‌فیگور شانسی لگو 71045

یکی از 12 تا مینی‌فیگور سری 25 لگو از این جعبه میاد بیرون؟ شانس شما کدومه؟ شوالیه یا خون‌آشام یا حتی گیمر حرفه‌ای؟

  • سری: Minifigures 25
  • سن مناسب: 5+ سال
  • محصول کمپانی دانمارکی لگو
  • مینی‌فیگورهای لگو، شانسی هستند و امکان انتخاب شخصیت آن‌ها وجود ندارد.
توضیحات بیشتر

397.000 تومان

11 عدد در انبار

New

سری 25 مینی‌فیگورهای لگو

وقتی مینی‌فیگور شانسی لگو سری 25 کد 71045 به دست شما میرسه به صورت شانسی یکی از 12 تا شخصیت این سری رو از دل جعبه بیرون میارین. ممکنه خون‌آشام یا شوالیه باشه یا حتی یه مینی‌فیگور با کاستوم دایناسور یا قارچ. همراه بعضی از این شخصیت‌ها حیواناتی مثل بز هست، بعضی‌هاشون هم لوازم کارشون رو همراهشون دارن مثل گیمری که کیبورد و هدفونش همراهشه، حتی یکیشون قطار هم داره.

مینی‌فیگور شانسی لگو 71045

قیمت مینی‌فیگور شانسی لگو 71045

با وجود تمام ویژگی‌های خاص و جزئیات بالای محصول ممکنه همچنان این سوال پیش بیاد که چرا قیمت این محصول با نمونه‌های مشابه ولی تقلبی در بازار متفاوته؟ آیا این اختلاف قیمت صرفاً به خاطر اسم برند لگو هست؟
خیر، اسم کمپانی معتبر و دانمارکی لگو همراه خودش نکات مثبت زیادی رو میاره که شامل این موارد هست:

کیفیت ساخت و مواد اولیه

شما میتونین مینی‌فیگورهای لگو رو هر وقت که بخواهید خراب کنید و دوباره بسازید. خیلی مهمه که بدونیم قرار نیست قطعات لگوی ما با تکرار این کار شل بشن یا شکل خودشون رو از دست بدن، چون به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه این اتفاق در لگوهای اورجینال نمیفته.
کمپانی لگو برای قطعات مختلف بر اساس هدف ساختشون از مواد اولیه مختلفی استفاده میکنه. ولی به طور کلی برای قطعات اصلی از پلاستیک درجه 1 ABS و برای قطعات قابل انعطاف از پلی اتیلن تجزیه پذیر استفاده میکنه. تمامی مواد اولیه سازگار با محیط زیست و کاملاً بی‌ضرر هستند.

طراحی بی‌نظیر و منحصر به فرد

کمپانی لگو برای هر کدوم از سری‌ها مثل کلاسیک، سیتی، تکنیک و … تیم طراحی داره و تعداد طراح‌ها در هر تیم بین 4 تا 12 نفره. طراح‌ها برای محصولات بزرگ و با قطعات زیاد به صورت تیمی کار میکنن و به تمام جزئیات دقت میکنن. این جزئیات شامل جزئیات صورت و لباس مینی‌فیگورها و حتی اکسسوری‌های همراهشونه. لگو برای محصولاتی مثل ماشین‌ها و هواپیماها به کمپانی سازنده نمونه اصلی مدل مبلغی رو پرداخت میکنه تا بتونه محصول رو کاملاً مشابه نمونه اصلی بسازه.

تاثیر قیمت ارز

لگو یه کمپانی دانمارکیه و طبیعتاً قیمت ارز روی قیمت ریالی محصول در کشور ما تاثیر مستقیم داره. برای همین بعضی وقتا ممکنه قیمت محصول با افزایش یا کاهش قیمت ارز تغییر کنه.

خرید مینی‌فیگور شانسی لگو سری 25 کد 71045

لگوها رو خیلی راحت میشه از روی کدشون پیدا کرد پس برای خرید این محصول می‌تونین کد رو داخل سایت پانزی تویز جستجو کنین، یا به صورت حضوری و حتی تلفنی سفارش خودتون رو ثبت کنین.
از اونجایی که امروزه نمونه‌های تقلبی زیادی از لگو تولید میشه این حق طبیعی شماست که از اصالت محصولی که می‌خرید مطمئن باشید. برای همین پانزی تویز اصالت محصولاتش رو تضمین میکنه. اگر نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره خرید دارید می‌تونین با شماره 09901909066 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شمارو راهنمایی کنن.

ارسال فوری

هر جای ایران که هستید فروشگاه پانزی تویز طی قراردادی که با شرکت‌های معتبر حمل و نقل داره مینی‌فیگور سری 25 لگو رو بین 1 تا 5 روز کاری به دست شما میرسونه. اگر هم شما ساکن کرج یا تهران هستید و دوست دارین محصول زودتر براتون ارسال شه میتونین بین ساعت 10 صبح تا 8 شب سفارشتون رو ثبت کنید و بعد از هماهنگی با واحد خدمات مشتریان حداکثر سه ساعت بعد مینی‌فیگور سری 25 لگو تو دستای شماست.

سایر ویژگی‌های محصول
وزن جعبه

20 گرم

ابعاد جعبه

9 × 3 × 10 سانتیمتر

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مینی‌فیگور شانسی لگو 71045”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

copy right @ punzitoys 2022

حراجی