لگو Disney مدل King Magnifico’s Castle 43224

کد کالا : 43224

آماده‌ای تا وارد دنیای جادویی فیلم آرزوها بشی؟

پس سریع دست به کار شو و به آشا و استار مهربان کمک کن تا قلعه پادشاه رو بسازن. با این کار بزرگ، آرزوهای زیادی برآورده می‌شه و مردم شهر کلی خوشحال زندگی می‌کنن!

راستی، تو در این کار تنها نیستی؛ پادشاه و داهلیا هم کمکت می‌کنن!

  • سری:  Disney
  • تعداد قطعات: 613 قطعه
  • دارای 4 عدد مینی فیگور : آشا ،پادشاه مگنیفیکو ،داهلیا و استار
  • ابعاد قلعه پس از ساخت: 11×28×30 سانتی‌متر
  • سن مناسب: 7+ سال
  • محصول کمپانی دانمارکی لگو
توضیحات بیشتر

7.300.000 تومان

2 در انبار

New

داستان قلعه پادشاه مگنیفیکو 43224

پادشاه مگنیفیکو، یک جادوگر است که مردم از شخصیت او مطلع نیستند. او به مردم وعده داده است با جادوگری آرزوهای آن‌ها را برآورده می‌کند، در صورتی که آرزوهای مردم را در قصر خود حبس کرده و با این کار، مردم را مجبور به اطاعت از خودش می‌کند.مردم هم برای تشکر از محافظتشان، آرزوهایشان را در اختیار او قرار داده‌ و او را دوست دارند.
آشا که به دنبال یادگیری از پادشاه است، در ملاقاتی با او، متوجه ماهیت پلید او می‌شود. پادشاه مگنیفیکو، در روز جشن، آشا را از برآورده شدن آرزوی پدربزرگش ناامید می‌کند و همین باعث می‌شود آشا با اندک امیدی که برای او باقی مانده، از ستاره‌ها کمک بخواهد. در جریان آرزوی آشا، یک ستاره کوچک و جادویی از آسمان به زندگی آشا وارد می‌شود و به او کمک می‌کند تا وارد قصر مگنیفیکو بشود و آرزوهای محبوس‌شده مردم را نجات بدهد و زندگی و آینده مردم سرزمین روساس را از چنگ این پادشاه شرور نجات بدهد.

ویژگی های لگو قلعه پادشاه مگنیفیکو

  • مناسب گروه سنی 7+ سال
  • تعداد قطعات 613 عدد
  • دارای 4 عدد مینی فیگور همراه با آشا، پادشاه مگنیفیکو، داهلیا و استار
  • شامل: وسایل متنوع مثل آشپزخانه، شومینه با قابلمه، تابه، پیشخوان و تنور کوچک، بخش‌های مختلف آزمایشگاه، اتاق پرو، فضای باز گنبد هرمی و…
  • لوازم جانبی جذاب مثل لباس‌های مختلف برای آشا، کالسکه، تاج و…
  • قابلیت ساخت آسان با استفاده از اپلیکیشن LEGO Builder
  • ابعاد قلعه پس از ساخت:30طول، 28ارتفاع، 11عرض
  • همراه با دفترچه راهنما این محصول مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی ساخته شده است
  • فاقد مواد مضر برای کودکان

 

43224

این مجموعه لگو، بر اساس انیمیشن دیدنی (Wish) محصول کمپانی والت دیزنی ساخته شده و شخصیت‌های محبوب و جذاب این انیمیشن در قالب فیگورهای لگو طراحی شدند تا کودکان همذات‌پنداری بیشتری با این کاراکترها داشته باشند و خود را با استفاده از تخیل در انیمیشن حس کنند. در واقع، هرکدام از شخصیت‌ها نماد عواطف مختلفی اعم از مهربانی، شجاعت، خرد و… هستند که به پرورش این عواطف در کودکان سرعت بالایی می‌بخشند.
در واقع، با این محصول می‌توانید به دنیای جادویی آرزوها قدم بگذارید و ماجراجویی‌های جذابی را در آن تجربه کنید. این مجموعه دارای یک قلعه با جزئیات زیاد، شامل چندین قسمت در 4 طبقه، یک اجاق کوچک، یک کمد آینه‌ای، محراب و کتاب، و یک سقف نیمه‌شفاف قابل جابجایی است.

چرا این ست لگو را انتخاب کنید؟

  • تقویت خلاقیت و تخیل: کودکان می‌توانند با این ست، داستان‌های بی‌نظیری را خلق کنند و دنیای خود را بسازند.
  •  توسعه مهارت‌های ساخت و ساز: ساختن لگو، به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های حرکتی ظریف و هماهنگی دست و چشم خود را بهبود بخشند.
  • یادگیری از طریق بازی: کودکان در حین بازی با این ست، مفاهیم مختلفی مانند حل مسئله، تفکر منطقی و همکاری را یاد می‌گیرند.
43224

 

راهنمای ساخت قلعه‌ی پادشاه مگنیفیکو

لگو مدل 43224 هم راهنمای ساخت چاپی دارد هم دیجیتال. راهنمای ساخت دیجیتال آن در برنامه مخصوص لگو موجود است. شما می‌توانید این برنامه را روی گوشی هوشمند یا تبلت خود نصب کنید. راهنمای ساخت دیجیتال این امکان را به شما می‌دهد که در حین ساخت لگو، تصویر مراحل مختلف آن را بچرخانید، بزرگ‌نمایی کنید و به صورت سه بعدی مشاهده کنید. این ویژگی به فرزند شما کمک می‌کند تا هر مدل را در حین ساخت از همه زوایا تجسم کند که علاوه بر تقویت توانایی‌های ذهنی کودک، ساخت لگو را بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند.

قیمت قلعه پادشاه مگنیفیکو

با وجود تمام ویژگی‌های خاص و جزئیات بالای این محصول، ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا قیمت آن با نمونه‌های مشابه تقلبی در بازار متفاوت است؟ آیا این اختلاف قیمت صرفاً به دلیل برند لگو است؟ خیر، برند معتبر و دانمارکی لگو مزایای بسیاری به همراه دارد که شامل موارد زیر است:

کیفیت ساخت و مواد اولیه:

لگو از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کند و تمامی استانداردهای سلامت و ایمنی کودکان را رعایت می‌کند. محصولات لگو دارای تاییدیه‌های سازمان‌های جهانی هستند تا کودکان در ایمنی کامل، از بازی لذت ببرند.

طراحی بی‌نظیر و منحصر به فرد:

تیم‌های طراحی حرفه‌ای لگو، برای هر سری از محصولات، به جزئیات بسیار دقت می‌کنند.

قیمت ارز:

به دلیل تولید لگو در دانمارک، نوسانات قیمت ارز بر روی قیمت محصولات در ایران تاثیر مستقیم دارد.

خرید لگو دیزنی مدل King Magnifico’s Castle 43224

برای خرید این محصول می‌توانید کد آن را در سایت پانزی تویز جستجو کنید یا به صورت حضوری یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. با توجه به وجود نمونه‌های تقلبی در بازار، اطمینان از اصالت محصول بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر یا مشاوره خرید، می‌توانید با شماره 09901909066 تماس بگیرید تا راهنمایی کامل بشید.

ارسال فوری

هر جای ایران که هستید فروشگاه پانزی تویز طی قراردادی که با شرکت‌های معتبر حمل و نقل داره لگو Disney مدل King Magnifico’s Castle 43224 رو بین 1 تا 5 روز کاری به دست شما میرسونه.
اگر هم شما ساکن کرج یا تهران هستید و دوست دارین محصول زودتر براتون ارسال شه میتونین بین ساعت 10 صبح تا 8 شب سفارشتون رو ثبت کنید و بعد از هماهنگی با واحد خدمات مشتریان حداکثر سه ساعت بعد، قلعه‌ی پادشاه مگنیفیکو تو دستای شماست.

 

سایر ویژگی‌های محصول
تولیدکننده

LEGO

برند

سری

کشور تولیدکننده

دانمارک-مجارستان-مکزیک-چین-جمهوری چک

رده سنی

7+ سال

تعداد قطعات

613 قطعه

بارکد کالا

673419378260

وزن جعبه

930 گرم

ابعاد جعبه

38 × 7,1 × 35,5 سانتیمتر

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “لگو Disney مدل King Magnifico’s Castle 43224”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

copy right @ punzitoys 2022

حراجی