ربات آفتاب پرست کنترلی SilverLit مدل Robo Chameleon

همه عاشق این ربات باحال و دوست داشتنی میشن چون خیلی شبیه یه آفتاب‌پرست واقعی هم رنگش عوض میشه و هم با زبون درازش غذاشو شکار میکنه!

  • نام لاتین:  SilverLit YCOO Robo Chameleon
  • مناسب برای 3 سال به بالا
  • طول آفتاب‌پرست حدود 27 سانتی‌متر
  • دارای افکت نور و صدا
  • محصول کمپانی هنگ‌کنگی SilverLit
توضیحات بیشتر

6.300.000 تومان

ربات آفتاب پرست کنترلی SilverLit مدل Robo Chameleon

ربات آفتاب پرست کنترلی SilverLit مدل Robo Chameleon یه محصول دوس داشتنی برای بچه‌هاست. چشمهای این ربات تو جهت‌های مختلف حرکت میکنه و دمش تکون میخوره. با کنترل این ربات میتونین اونو به حرکت در بیارین و کلی کار جالب باهاش بکنین. شما میتونین با زبون درازی که داره مثل یه آفتاب‌پرست واقعی غذاش رو نشونه‌گیری کنید تا اونو شکار کنه.

ویژگی‌های ربات آفتاب پرست کنترلی SilverLit مدل Robo Chameleon

  • مناسب برای 3 سال به بالا
  • طول آفتاب پرست حدود 27 سانتی‌متر
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای افکت نور و صدا
  • 4 مدل غذا به شکل مگنت گرد با طرح حشرات مختلف و کوچک که به زبان آفتاب پرست می چسبند.
  • ساخته شده از پلاستیک با کیفیت
  • محصول کمپانی SilverLit
88538-1

فواید بازی با ربات‌ها

زمانی که بچه‌ها با ربات‌هاشون بازی میکنن مهارت‌های فنی‌شون تقویت میشه چون باید موقع کار با ربات دستورات دقیق و پایدار بهش بدن و همین مسئله باعث تقویت این مهارت مهم میشه. کنترل کردن ربات با ریموت کنترل باعث تقویت و افزایش مهارتهای عصب و عضله کودک شده و باعث افزایش سرعت عکس‌العمل مغز کودک در موقعیتهایی که نیاز به سرعت عمل هست میشود. بعلاوه بازی با ربات‌ها باعث میشه بچه‌ها با چالش‌های جدیدی روبرو بشن و حل این چالش‌ها باعث افزایش اعتماد به نفس و انگیزه برای خلاقیت بیشتر تو بچه‌ها میشه.

تاریخچه برند SilverLit

SilverLit از سال 1977در هنگ‌کنگ تاسیس شد. این شرکت به طراحی، توسعه و تولید اسباب‌بازیهای خلاقانه با جزئیات بالا معروف است. سیلورلیت با نوآوری در صنعت اسباب بازی، به خصوص محصولات رباتیک به سرعت در دنیای اسباب‌بازی معروف شد. در حال حاضر با بیش از 5000 نفر پرسنل و 16 دفتر در سراسر جهان، اسباب بازی‌های این کمپانی به بیش از 100 کشور جهان صادر می‌شود. SilverLit در سال‌های گذشته توانسته با تولید محصولات خاص، به جوایز زیادی در زمینه اسباب‌بازی دست پیدا کند.

قیمت ربات آفتاب پرست سیلورلیت

با وجود تمام ویژگی‌های خاص و جزئیات بالای محصول ممکنه همچنان این سوال پیش بیاد که چرا قیمت این محصول با نمونه‌های مشابه ولی تقلبی در بازار متفاوته؟ آیا این اختلاف قیمت صرفاً به خاطر اسم برند سیلورلیت هست؟
خیر، اسم کمپانی معتبر و هنگ‌کنگی سیلورلیت همراه خودش نکات مثبت زیادی رو میاره که شامل این موارد هست:

کیفیت ساخت و مواد اولیه

کمپانی سیلورلیت برای ساخت Robo Chameleon و تمامی ربات‌های دیگه‌ای که داره، از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌کنه و تمامی استانداردهای سلامت و ایمنی کودکان رو در محصولاتش رعایت می‌کنه. این محصولات دارای تاییدیه‌های سازمان‌های جهانی هستن تا کودکان در ایمنی کامل، تجربه‌ی سرگرمی دوست‌داشتنی‌شون رو داشته باشن.

طراحی بی‌نظیر و منحصر به فرد

این کمپانی برای ارائه محصولات باکیفیت، تیم طراحی داره تا بروزترین و بهترین محصولات رباتیک رو برای بچه‌ها، تولید و طراحی کنه.

قیمت ارز

سیلورلیت یه کمپانی هنگ‌کنگی هست و طبیعتاً قیمت ارز روی قیمت ریالی محصول در کشور ما تاثیر مستقیم داره. برای همین بعضی وقتا ممکنه قیمت محصول با افزایش یا کاهش قیمت ارز تغییر کنه.

خرید ربات کنترلی Robo Chameleon

برای خرید این محصول می‌تونین محصول رو داخل سایت پانزی تویز جستجو کنین، و بعد از اضافه کردن به سبد خرید با پرداخت از طریق درگاه بانکی یه خرید آسون و امن رو تجربه کنید. یا به صورت حضوری و حتی تلفنی سفارش خودتون رو ثبت کنین.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره خرید دارید می‌تونین با شماره 09901909066 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما، شمارو راهنمایی کنن.

ارسال فوری

هر جای ایران که هستید فروشگاه پانزی تویز طی قراردادی که با شرکت‌های معتبر حمل و نقل داره، Robo Chameleon رو بین 1 تا 5 روز کاری به دست شما میرسونه.
اگر هم شما ساکن کرج یا تهران هستید و دوست دارین محصول زودتر براتون ارسال شه میتونین بین ساعت 10 صبح تا 8 شب سفارشتون رو ثبت کنید و بعد از هماهنگی با واحد خدمات مشتریان حداکثر سه ساعت بعد، ربات آفتاب پرست کنترلی SilverLit مدل Robo Chameleon تو دستای شماست.

سایر ویژگی‌های محصول
تولیدکننده

SilverLit

برند

سری

کشور تولیدکننده

چین

رده سنی

3+ سال

نیاز به باتری

دارد

نوع باتری مورد نیاز

2 عدد باتری نیم قلمی (AAA) + 4 عدد باتری قلمی (AA)

بارکد کالا

4891813885382

وزن جعبه

600 گرم

ابعاد جعبه

35 × 13 × 21 سانتیمتر

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ربات آفتاب پرست کنترلی SilverLit مدل Robo Chameleon”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

copy right @ punzitoys 2022

حراجی